niedziela, 23 października 2011

Walka

Cóż to tam za rogiem się dzieje?
Czy ktoś umiera?
Kto jest ranny?
Cóż się tam dzieje?
Oto walka!
Lecz czemuż to Kobieta walczy?
Siłę swą ukazuje?
Nie! Precz z głupstwami!
To jej przeciwnik straszny!
Walczy gdyż tak musi!
Lecz poddawać się nie zechce!
Bo do walki siły nie brak!
Czemuż więc walczy Panna młoda?!
Przecież walka ta nierówna!
Może i nierówna, lecz wiarę w Nią pokładam.
Któż ty jesteś?
Jestem słowem.
Walcz więc za nią!
Walczyć? Nie, ja tu piszę! Tym chcę pomóc!
Czemuż więc nie pomożesz?
Słowa me siłą, lecz w tym innym znaczeniu.
Słowami wspomagam!
Czy to rozumiesz przechodniu?
Czy widzisz, to co ja widzę?
A cóż ty widzisz?
Sam zobacz..

2 komentarze:

  1. Twoje słowa budzą emocje, dają siłę do walki.
    niosą szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdka moja daje mi wielką siłę i motywację do życia. Ona jest moim szczęściem.

    OdpowiedzUsuń